نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا مدیریت تربیتی مبتنی‌بر سیرۀ پیامبر اکرم (ص) با تأکید بر آیات قرآن [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 5-38]

ا

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه تبیین الگوی نقش مدیران‌آموزشی در فرایند توسعۀ فرهنگی: یک نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 209-246]
  • ادیبی، زهرا تبیین الگوی نقش مدیران‌آموزشی در فرایند توسعۀ فرهنگی: یک نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 209-246]
  • اسمعیلی، معصومه طراحی و اعتباریابی الگوی تعاملات والد- فرزندی مبتنی‌بر آموزه ‏های قرآنی با تمرکز بر رویکرد سهم‌گذاری [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 63-89]
  • اسمعیلی، معصومه تدوین الگوی مشاورۀ رشدی با تأکید بر سِیر زمانی رشد و ابعاد مسئولیت فرد براساس آرای اندیشمندان مسلمان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 71-106]
  • امینی، طاهره سادات بررسی تطبیقی مبانی معرفت‌شناسی نفس ازدیدگاه علامه طباطبایی و برگسون، و دلالت آن در تربیت اخلاقی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 175-208]
  • ایمانی نائینی، محسن بررسی تطبیقی مبانی معرفت‌شناسی نفس ازدیدگاه علامه طباطبایی و برگسون، و دلالت آن در تربیت اخلاقی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 175-208]

ب

  • باصری، احمد رابطۀ ساختاری هوش هیجانی و تمایزیافتگیِ خود با ثبات ازدواج: نقش میانجیگری صمیمیت [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-136]
  • باقرپور، معصومه تأثیر آموزش خودنظارتی با رویکرد مراقبۀ اسلامی بر امنیت روانی و پایبندی مذهبی در دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 261-285]
  • باقری، فریبرز تدوین الگوی مشاورۀ رشدی با تأکید بر سِیر زمانی رشد و ابعاد مسئولیت فرد براساس آرای اندیشمندان مسلمان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 71-106]
  • بختیاری، لیلا بررسی پژوهش‌های انجام‌شده مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ایران: یک مطالعۀ فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 5-47]
  • برادران حقیر، مریم تربیت‌یافتگی سیاسی در اندیشه و سیره آیت‌الله مهدوی کنی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 39-61]
  • برجعلی، احمد طراحی و اعتباریابی الگوی تعاملات والد- فرزندی مبتنی‌بر آموزه ‏های قرآنی با تمرکز بر رویکرد سهم‌گذاری [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 63-89]
  • بصیرپور، پروین الگوی شبکه محور حکمرانی آموزش وپرورش مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 269-302]

ج

  • جلیلیان، سعید تبیین رابطۀ سلامت معنوی با انواع قلوب هشت‌گانه در قرآن کریم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 329-355]
  • جهانگیر، پانته آ رابطۀ ساختاری هوش هیجانی و تمایزیافتگیِ خود با ثبات ازدواج: نقش میانجیگری صمیمیت [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-136]

ح

  • حسین زاده، ام البنین واکاوی انواع هویت مبتنی‌بر رویکرد فطرت گرای توحیدی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 231-259]

خ

  • خوش منش، ابوالفضل مدیریت تربیتی مبتنی‌بر سیرۀ پیامبر اکرم (ص) با تأکید بر آیات قرآن [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 5-38]

د

  • دهقانی، مرضیه بررسی پژوهش‌های انجام‌شده مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ایران: یک مطالعۀ فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 5-47]
  • دوستی، آریان اثر رهبری معنوی اسلامی بر سلامت معنوی معلمان با نقش‌های میانجی سرمایۀ معنوی و هوش معنوی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 247-268]

ر

  • رحیمی، نرگس دلالت‌های نظریۀ اعتباریات علامه طباطبایی در آموزش‌دادن ارزش‌ها [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 169-199]
  • رشیدی، شیرین بنیان های انسان شناختی تکوین تفکر مثبت در کودکان و مدلول های تربیتی آن ازدیدگاه اسلام [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 119-148]
  • رضازاده بهادران، حمیدرضا بررسی تطبیقی مبانی معرفت‌شناسی نفس ازدیدگاه علامه طباطبایی و برگسون، و دلالت آن در تربیت اخلاقی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 175-208]
  • رهنما، اکبر دلالت‌های نظریۀ اعتباریات علامه طباطبایی در آموزش‌دادن ارزش‌ها [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 169-199]

س

  • سبزیان، سعیده مدل علّی عمل‌کردن به باورهای دینی با رفتارهای مدنی- تحصیلی: نقش میانجیگری اخلاق تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 49-70]
  • سجادیان، نرگس مبانی و انواع خودآگاهی ازمنظر فلاسفۀ اسلامی و کاربست آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 149-168]
  • سراجی، فرهاد مبانی و انواع خودآگاهی ازمنظر فلاسفۀ اسلامی و کاربست آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 149-168]
  • سعیدی پور، بهمن عرضۀ مدلی پارادایمیک از ارتباط مراقبتی معلم- دانش‌آموز در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 201-229]
  • سلحشوری، احمد مبانی و انواع خودآگاهی ازمنظر فلاسفۀ اسلامی و کاربست آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 149-168]
  • سلطان‌زاده پسیان، مریم مدیریت تربیتی مبتنی‌بر سیرۀ پیامبر اکرم (ص) با تأکید بر آیات قرآن [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 5-38]

ش

  • شاه نوش فروشانی، امیر حسین رابطۀ ساختاری هوش هیجانی و تمایزیافتگیِ خود با ثبات ازدواج: نقش میانجیگری صمیمیت [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-136]
  • شیروانی شیری، علی مفهوم قرآنی «احسان» و اصول و کارکردهای تربیتی آن [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 91-118]

ص

  • صمدی، معصومه واکاوی ساختاری و محتوایی روش‌ها و راهکارهای طرح تربیتی مدارس امین [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 319-350]

ع

  • عسگری، محمد طراحی و اعتباریابی الگوی تعاملات والد- فرزندی مبتنی‌بر آموزه ‏های قرآنی با تمرکز بر رویکرد سهم‌گذاری [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 63-89]
  • عسلی طالکوئی، سکینه طراحی و اعتباریابی الگوی تعاملات والد- فرزندی مبتنی‌بر آموزه ‏های قرآنی با تمرکز بر رویکرد سهم‌گذاری [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 63-89]
  • عقیلی، پرستوسادات تأثیر آموزش خودنظارتی با رویکرد مراقبۀ اسلامی بر امنیت روانی و پایبندی مذهبی در دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 261-285]
  • علوی، عطیه سادات بنیان های انسان شناختی تکوین تفکر مثبت در کودکان و مدلول های تربیتی آن ازدیدگاه اسلام [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 119-148]

ف

  • فراستی، احترام عرضۀ مدلی پارادایمیک از ارتباط مراقبتی معلم- دانش‌آموز در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 201-229]

ق

  • قاسمی، علیرضا طراحی مدل عوامل ارتقای سطح علمی، فکری و فرهنگی دانش‏‌آموزان در کانون‌های فرهنگی- تربیتی کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 303-328]
  • قاسمی شوب، محمد تبیین رابطۀ سلامت معنوی با انواع قلوب هشت‌گانه در قرآن کریم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 329-355]
  • قاسمی نیائی، فاطمه تدوین الگوی مشاورۀ رشدی با تأکید بر سِیر زمانی رشد و ابعاد مسئولیت فرد براساس آرای اندیشمندان مسلمان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 71-106]
  • قیصرزاده، محمد طراحی مدل عوامل ارتقای سطح علمی، فکری و فرهنگی دانش‏‌آموزان در کانون‌های فرهنگی- تربیتی کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 303-328]

ک

  • کرم افروز، محمد جواد طراحی مدل عوامل ارتقای سطح علمی، فکری و فرهنگی دانش‏‌آموزان در کانون‌های فرهنگی- تربیتی کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 303-328]
  • کریمی، فریبا الگوی شبکه محور حکمرانی آموزش وپرورش مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 269-302]

گ

  • گراوند، هوشنگ مدل علّی عمل‌کردن به باورهای دینی با رفتارهای مدنی- تحصیلی: نقش میانجیگری اخلاق تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 49-70]
  • گودرزی، اکرم تبیین الگوی نقش مدیران‌آموزشی در فرایند توسعۀ فرهنگی: یک نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 209-246]

ل

  • لائی، سوسن عرضۀ مدلی پارادایمیک از ارتباط مراقبتی معلم- دانش‌آموز در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 201-229]

م

  • محصص، مرضیه صلاحیت های حرفه ای مربی براساس دیدگاه آیت‌الله حائری شیرازی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 287-318]
  • محمودنیا، علیرضا بررسی تطبیقی مبانی معرفت‌شناسی نفس ازدیدگاه علامه طباطبایی و برگسون، و دلالت آن در تربیت اخلاقی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 175-208]
  • موحدیان، میلاد تربیت‌یافتگی سیاسی در اندیشه و سیره آیت‌الله مهدوی کنی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 39-61]
  • موسوی، سید رضا راهکارهای مدیریت عواطف (حب و بغض) در رهیافت قرآن و حدیث [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 357-386]
  • موسوی، فرانک عرضۀ مدلی پارادایمیک از ارتباط مراقبتی معلم- دانش‌آموز در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 201-229]
  • موسوی، فرانک طراحی مدل عوامل ارتقای سطح علمی، فکری و فرهنگی دانش‏‌آموزان در کانون‌های فرهنگی- تربیتی کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 303-328]
  • میرزامحمدی، محمدحسن دلالت‌های نظریۀ اعتباریات علامه طباطبایی در آموزش‌دادن ارزش‌ها [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 169-199]

ن

  • نادی، محمد علی الگوی شبکه محور حکمرانی آموزش وپرورش مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 269-302]
  • ناستی زایی، ناصر اثر رهبری معنوی اسلامی بر سلامت معنوی معلمان با نقش‌های میانجی سرمایۀ معنوی و هوش معنوی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 247-268]
  • نبوی، سیدصادق مصادیق هنجارهای اسلامی درمیان دانش‌آموزان پسر دورۀ متوسطۀ دوم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 137-174]
  • نبوی، سیده زهرا مصادیق هنجارهای اسلامی درمیان دانش‌آموزان پسر دورۀ متوسطۀ دوم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 137-174]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم مدیریت تربیتی مبتنی‌بر سیرۀ پیامبر اکرم (ص) با تأکید بر آیات قرآن [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 5-38]

و

  • وجدانی، فاطمه صلاحیت های حرفه ای مربی براساس دیدگاه آیت‌الله حائری شیرازی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 287-318]

ه

  • همتی، محمد علی مفهوم قرآنی «احسان» و اصول و کارکردهای تربیتی آن [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 91-118]

ی

  • یوسف زاده، محمد رضا مبانی و انواع خودآگاهی ازمنظر فلاسفۀ اسلامی و کاربست آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 149-168]
  • یوسفی کیا، فهیمه صلاحیت های حرفه ای مربی براساس دیدگاه آیت‌الله حائری شیرازی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 287-318]